Strani jezik kao najvažnija ključna kompetencija

Davne 1994. godine, Lingua, Škola za strane jezike, krenula je ambiciozno sa svojim partnerima u suvremeno učenje i poučavanje stranih jezika sa svim uzrastima polaznika. LinguaNOVA njezin je sljednik, mlada firma velikih ambicija u području obrazovanja odraslih i cjeloživotnog učenja.

LinguaNOVA danas je unaprijedila metodologiju učenja stranih jezika i sve više u fokus stavlja interaktivno učenje u kojemu polaznik postaje subjekt, a nastavnik stručni koordinator nastavnih aktivnosti.

Interaktivna nastava, kao suvremeni oblik učenja i poučavanja u području stranih jezika, stavlja naglasak na najsuvremenije oblike predavanja, koja zahtjevaju s jedne strane veliku stručnost nastavnika, s druge strane postiže se visoka strana motiviranosti, znatiželje i kreativnosti polaznika tečajeva stranih jezika. Polaznik na temelju dobivenih alata od nastavnika, unutar malih grupa, igra uloge kojima "kopira" stvarne životne situacije, a nastavnik je tek stručni moderator i korektor koji zaokružuje ukupnu aktivnost u savladavanju pojedine nastavne cjeline - jedinice.